Známe výsledky kreativního výzkumu, který byl součástí kampaně Řitiči. Edukační kampaň Řitiči proběhla za finanční podpory České kanceláře pojistitelů v roce 2023 a byla zaměřena na chování na silnicích. Vtipnou formou radila řidičům, jak se nenechat rozladit agresí nebo jinou formou nechtěného chování na silnicích.
Kampaň Řitiči (název odvozen od slovního spojení "řítit se po silnici"), kterou realizovala Platforma VIZE 0 společně s partnery, cílila na edukaci v tématu chování za volantem - jak se nenechat rozladit chováním jiného řidiče.
Kampaň komunikovala šest hlavních archetypů "řitičů":
1. Vybržďovače
2. Lepiče
3. Závodníka
4. Myškaře
5. Levoproudaře a
6. Šneka.
Součástí kampaně byl i kreativní výzkum složený ze dvou panelových průzkumů.
Kampaň proběhla v roce 2023 v rádiích a na internetu.
Další informace a shrnutí hlavních výsledků najdete v infografice ve fotogalerii a přiloženém dokumentu.
Platforma VIZE 0, z. ú.
Pobřežní 665/21, Karlín, 186 00 Praha 8
IČ: 075 34 663
Ústav, neplátce DPH